Sandıklı ilçesinde yediemin otoparkında bekletilen motosiklet ve otomobiller geri dönüşüme gönderildi.
İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği tarafından yapılan denetimlerde trafikten men edilen ya da ruhsat eksiklikleri nedeniyle yediemin otoparkına gönderilen motosiklet ve otomobiller sahipleri tarafından teslim alınmayınca kayıttan düşülerek Milli Emlak’a devredilerek hurdaya çıkarılıyor.
İlçede hurdaya çıkan 428 motosiklet ve 4 otomobil tırlara yüklenerek İzmir’in Aliağa ilçesindeki Makine Kimya Endüstrisi Kurumuna geri dönüşüme gönderildi.
Çeşitli nedenlerle trafikten men edilen araçların burada yaklaşık 3 yıldır tutulduğunu ifade eden yediemin deposu sahibi Cihan Yurtseven, “Trafikten men edilmiş tescili bulunmayan, hatta hurda sayabileceğimiz araçlar ekipler tarafından teslim alınıyor. 428 motosiklet ve 4 otomobil Aliağa’ya geri dönüşüm için gönderiliyor.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Hatay’da sağanak ve dolu hayatı felç etti
24848 kez okundu
2
Madrid köşe takımı
12365 kez okundu
3
Mersin Psikolog
9312 kez okundu
4
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
6127 kez okundu