
Beşiktaş’ın başarılı kalecisi Mert Günok, penaltıda gole engel olamamasına rağmen yaptığı kurtarışlarla maça damgasını vurdu.
Tecrübeli eldiven; ilk yarıda 2, ikinci devrede ise 1 net pozisyonda Eyüpspor’un forvetlerine geçit vermeyerek Dolmabahçe’de olası bir yenilgiyi önledi.

“KAZANDIĞIMIZ İÇİN MUTLUYUZ”
Siyah-beyazlı futbolseverler Mert’e övgüler yağdırırken, 35 yaşındaki kaleci karşılaşmanın ardından şunları söyledi:
Öncelikle Eyüpspor’u tebrik ediyorum. Oyunu çirkinleştirmeyen, futbol oynamaya çalışan, rakibe meydan okuyan bir takım olduklarını söyleyebiliriz. Tabii ki bize yakışmayan anlar vardı. Zaman zaman topu rakibe verdik. Lig uzun maraton ve böyle maçlar da olacak. Rakip penaltıyı aldı diyebilirim. Elimi çektim ama penaltı oldu. Şimdi hafta içinde Ajax maçımız var. Üstüne koyarak gitmemiz ve futbolumuzu geliştirmemiz gerekiyor. Kazandığımız için mutluyuz.
Ercan Ertan
Editör
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1459 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1280 kez okundu
3
İliç’teki Maden Kazasında 9 İşçi Hayatını Kaybetti
1268 kez okundu
4
Fenerbahçe’de sakatlıklarda son durum: Oosterwolde ne zaman dönüyor?
1221 kez okundu
5
PFDK kararları açıklandı
1106 kez okundu