TFF 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Karacabey Belediye Spor, 2 oyuncuyu transfer etti.
Karacabey Belediye Spor, Sivasspor’dan kaleci Hüseyin Arslan ve Karaköprü Belediye Spor’dan sol bek Bedirhan Çetin’i kadrosuna dahil etti. Hüseyin Arslan ile 2,5 yıl, Bedirhan Çetin ile 3,5 yıllık sözleşme imzalandı. Fethiyespor altyapısından yetişen 25 yaşındaki kaleci Hüseyin Arslan, Gölcükspor, Karacabey Belediye Spor ve Sivasspor formlarını giydi. Hatayspor altyapısından yetişen 19 yaşındaki sol bek Bedirhan Çetin, Hatayspor, Konyaspor, 1922 Konyaspor, Amasyaspor ve Karaköprü Belediye Spor formalarını giydi. Çetin, bu sezon Karaköprü Belediye Spor formasıyla 2 maça çıktı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1461 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1280 kez okundu
3
İliç’teki Maden Kazasında 9 İşçi Hayatını Kaybetti
1269 kez okundu
4
Fenerbahçe’de sakatlıklarda son durum: Oosterwolde ne zaman dönüyor?
1225 kez okundu
5
PFDK kararları açıklandı
1107 kez okundu