– Beşiktaş’ın anlaşmaya vardığı Ole Gunnar Solskjaer, İstanbul’a geldi
Beşiktaş’ın yeni teknik direktörü Ole Gunnar Solskjaer:
“Başlamayı sabırsızlıkla bekliyorum”
İSTANBUL – Beşiktaş’ın anlaşmaya vardığı Norveçli Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer, İstanbul’a geldi.
Beşiktaş’ta teknik direktör arayışları son buldu. Siyah-beyazlılar, Norveçli teknik adam Ole Gunnar Solskjaer ile anlaşmaya vardı. 51 yaşındaki çalıştırıcı, görüşmeleri neticelendirmek ve resmi imzayı atmak üzere İstanbul’a geldi. Solskjaer’i taşıyan uçak saat 14.30 gibi Atatürk Havalimanı Genel Havacılık Terminali’ne indi.
Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Hakan Daltaban ile Yönetim Kurulu Üyesi Merve Öztopaloğlu da Ole Gunnar Solskjaer’in yanında yer aldı.
Havaalanında basın mensuplarına açıklama yapan Solskjaer, “Burada olmaktan dolayı çok memnunum. Bu kadar insanın bu harika kulüp için burada olması çok güzel. Başlamayı sabırsızlıkla bekliyorum. Bu harika şehirde olmak da çok güzel” ifadelerini kullandı. Norveçli teknik direktör, daha sonra kendisini bekleyen araca binerek konaklayacağı otele geçti.
Deneyimli çalıştırıcı, Beşiktaş’ın yarın sahasında Samsunspor ile oynayacağı karşılaşmayı tribünden takip edecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1458 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1280 kez okundu
3
İliç’teki Maden Kazasında 9 İşçi Hayatını Kaybetti
1268 kez okundu
4
Fenerbahçe’de sakatlıklarda son durum: Oosterwolde ne zaman dönüyor?
1220 kez okundu
5
PFDK kararları açıklandı
1106 kez okundu